mercoledì 13 giugno 2018

Cover reveal: Want you by Jen Frederick

Oggi partecipiamo al cover reveal del nuovo romanzo di Jen Frederick, Want you. Venite a scoprire la trama che è proprio una bomba! Speriamo di conoscerla presto in Italia al di là dei romanzi a quattro mani firmati come Erin Watt.


WANT YOU
By
New York Times Bestselling Author Jen Frederick


This will be exclusive to Kindle Unlimited – On Sale July 1st

Please use the Goodreads link for now: https://www.goodreads.com/book/show/40419592-want-you

Jen Links:
https://www.facebook.com/AuthorJenFrederick/

Summary:
Bitsy

I might be only nineteen, but I know what I want. It’s Leka Moore. I don’t care that he took me in when he was barely more than a kid himself. I don’t care that he raised me. I don’t care everyone thinks being with him is wrong. I know we belong together, and the only person I need to convince is him.

Leka

I found her in the corner of a dark alley. If I hadn’t taken her with me, she would’ve died that night—or maybe worse. Before I knew it, she became the light in my dark life, the haven from the madness. I watched her grow up. I tried to teach her right from wrong. Now that she’s an adult, I’m feeling things that no good man should ever feel. But then…I’ve never been a good man. I have a chance at redemption by saving her from the greatest danger of all—me.

Trama tradotta by Fabiana
Bitsy
Avrò anche solo diciannove anni, ma so quello che voglio. Sono Leka Moore. Non mi interessa che mi abbia accolto quando era poco più di un ragazzino. Non mi interessa che mi abbia cresciuto. Non mi importa che tutti pensano che stare con lui sia sbagliato. So che noi ci apparteniamo e l'unica persona che devo convincere è lui.

Leka
L'ho trovata nell'angolo di un vicolo buio. Se non l'avessi presa con me, sarebbe morta quella notte, o forse le sarebbe capitato di peggio. Prima che me ne accorgessi, divenne la luce nella mia vita oscura, il paradiso dalla follia. L'ho vista crescere. Ho cercato di insegnarle a distinguere il giusto dallo sbagliato. Ora che è adulta, sento cose che nessun uomo buono dovrebbe mai provare. Ma poi... non sono mai stato un brav'uomo. Ho una possibilità di redenzione salvandola dal più grande pericolo di tutti, me.

Nessun commento:

Posta un commento